
Oticon RemoteCare távsegítség
A hallókészülék finombeállítása most már mobiltelefonon vagy tableten is megoldható
Az Oticon RemoteCare applikációval* lehetségesé válik
Szakértői tanácsadás, a hallókészülék finombeállítás, távsegítség és az online tanácsadás igénybevétele otthona kényelméből.
- A hallókészülék távolból történő beállítása, hogy Ön a lehető legjobb hangélményt tapasztalhassa meg.
- Valós időben hallhatja az egyes beállítások eredményét.
- Időt és pénzt tud megtakarítani azzal, hogy nem kell a halláscentrumba befáradnia.
- Maradjon kapcsolatban hallásszakértőjével videókon, telefonhívásokon és szöveges üzeneteken keresztül.
*Oticon RemoteCare applikácó az Oticon Opn™ (6.0 vagy későbbi firmware-rel), Oticon Opn S™, Oticon Xceed, Oticon Opn Play™, Oticon Xceed Play és Oticon Siya készülékekkel használható.
Videóban mutatjuk meg, hogyan működik az Oticon RemoteCare
Applikáció, amivel könnyedén elérheti hallásszakértőjét
Az Oticon RemoteCare használata biztonságos és nagyon egyszerű. Tartalmaz egy segédletet is, amellyel lépésről lépésre mutatja be az alábbi funkciók használatát:
Remote fine-tuning (táv-finomhangolás): Az applikáció lehetővé teszi, hogy a hallásgondozó szakember a távolból végezze el hallókészülékének finomhangolását – bárhol is legyen Ön éppen.
Videóhívások: Ön és hallásszakértője láthatja és hallhatja egymást, videóhívás segítségével.
Telefonhívások: A kamera bekapcsolása nélkül is beszélhet a hallásszakértőjével, ha úgy szeretné.
Szöveges üzenetek: Használja a chat funkciót gyors szöveges üzenetek küldéséhez, hogy így kommunikáljon audiológusával a találkozó ideje alatt.
Online tanácsadás Oticon RemoteCare alkalmazással
Töltse le az Oticon RemoteCare alkalmazást, kövesse az alábbi három lépést és lépjen kapcsolatba audiológusával, hogy kipróbálja a távsegítség lehetőségét és az online tanácsadást!
iOS és Android™ készülékekkel is működik
Az Oticon RemoteCare applikáció mind iPhone®, iPad®, mind pedig bizonyos Android készülékeken működik. Töltse le az alkalmazást az App Store vagy Google Play felületeken.
Nézze meg, az egyes modellek mely telefonokkal kompatibilisek!
További kérdése van? Írja meg nekünk a RemoteCare@audiopont.hu e-mail címre, hogy mielőbb válaszolni tudjunk!
Másra is kíváncsi?
Audiológusaink a hallás angyalai! Szívvel-lélekkel segítik minden kliensüket a lehető legjobb hallásélmény megtapasztalásában és az Ön kezét sem engedik el addig, amíg maximálisan nem elégedett! Keresse fel bátran Audiopontjainkat, vegyen részt egy teljeskörű, rendkívül gyors és fájdalommentes hallásvizsgálaton, ahol pontos képet kaphat aktuális állapotáról, de beszerezheti nálunk hallókészülék-tisztítószereit, illesztékét is!
Tisztelt Audiológus ! Tanácsát szeretném kérni a következő probléma megoldásában.
Válasz2018.-ban Berlinben egy OTICON COMO Pro Mini Ex típusú hallókészüléket vásároltam. A jobb oldali készülék javításra szorul. ( B Behelyezéskor nem ad szignál hangot és a hallójárattal érintkező szilikon rész megrepedt.) Magyarországon mely szaküzletben foglalkoznak a fent nevezett márka javításával ? Köszönettel. Vers Anita